המותג ארמני | ג'ורג'יו ארמני

כל מה שרציתם לדעת על המותג" ג'ורג'יו ארמני

המותג של ג’ורג'יו ארמני, בבעלותו וניהולו של המייסד והמעצב ג’ורג'יו ארמני, הרוויח את מקומו בהיכל  התהילה של תעשיית האפנה בזכות העיצוב המעולה, ונושאים וטרנדים שתמיד רלוונטיים. הוא שומר על
ההילה של מותג יוקרתי אמתי.

לא רק ג’ורג'יו ארמני הפך להיות לאחד משמות המותגים המוכרים והמוערכים ביותר בתעשיית האפנה ובתעשיית מותגי היוקרה, הוא גם אחד מהרווחיים ביותר בעולם עם שווי מוערך של למעלה מ 3.3 מיליארד דולר.

ג’ורג'יו ארמני ייסד את החברה בשנת 1975 .בהיותו מעצב בעצמו, הוא יצר בגדים המשדרים אסתטיקה, יופי ויוקרתיות, מסר אשר דיבר אל האליטה של החברה. זוהי חברה פרטית בה המייסד ג’ורג'יו ארמני הוא
בעל המניות היחידי.

בעזרת מותגי משנה רבים, תחת המטרייה של מותג ג’ורג'יו ארמני, המספקים את הצרכים הספציפיים של פלחי שוק שונים, הוא הפך להיות אחד ממותגי האפנה והיוקרה החזקים בעולם.
המותג נשען על 3 עמודים: מעמד, איכות ואקסקלוסיביות. קו המוצרים שלו מכסה את כל הפינות של עולם האפנה, כולל בגדים, בגדי ים, אקססוריז, בשמים, קוסמטיקה, שעוני ארמני, משקפיים, תיקים ונעלים לנשים,
גברים וילדים.

לג’ורג'יו ארמני פעילות נרחבת באסיה, בה ישנו גידול בביקוש למותגי יוקרה. בסין למשל ישנו ביקוש הולך וגובר למוצרי יוקרה ופריטי אופנה מובחרים, וג’ורג'יו ארמני היה אחד החלוצים שזיהו את הפוטנציאל הזה.
מוערך כי ישנם כ 13-10 מיליון צרכנים של מותגי יוקרה בסין. על פי חברת הניהול והייעוץ הבין לאומית “BAIN ,“שוק מותגי היוקרה בסין גדל באופן קבוע והוא שווה כעשרים מיליארד דולר נכון לסוף שנת 2015.

בשנת 2004 ג ג’ורג'יו ארמני פתח את חנות אמפוריו ארמני ליד הבונד בשנחאי, ומאז הוא ממשיך לפתוח חנויות בכל רחבי סין. בשונה מגישות המיתוג שאנו רגילים לראות בתעשיית מוצרי הצריכה, פילוסופית המיתוג בתחום האפנה ותעשיית מוצרי היוקרה היא די ייחודית ומבוססת אישיות. רוב בתי האפנה המפורסמים כמו כריסטיאן דיור, אייב סאן לורן, ג’וצי, ורסצ’ה ועוד רבים אחרים נבנו על אישיותם של המייסדים. כאשר עיצוב הוא הרכיב הכי
חשוב בביגוד אפנתי ויוקרתי, סגנונם האישי של מעצבים אלו הפך לקרטי באסטרטגיית בניית המותג האפנה ושימורו.

העיצובים הייחודיים והדפוסים המשקפים את אישיות היוצרים, הם אלו אשר נותנים את הזהות למותג ומסייעים לבדל אותו מהקהל. בית האופנה של ג’ורג'יו ארמני, כמו בתי אופנה אחרים, נבנה בעיקר על האישיות והזהות של ג’ורג'יו  ארמני בעצמו. המותג מקבל את זהותו של המעצב מתוך העיצובים שהוא עצמו יצר.

למרות שהיבט זה של תעשיית האפנה מעניק לבתי האפנה בידול חזק אשר יכול להתבטא בצורה מוחשית  וויז’ואלית, הוא גם מציב איום רציני. כאשר כל המותג ובית האפנה מבוסס על אישיותו וזהותו של המייסד, זה
הופך להיות מאתגר לשמור על המשכיות המותג לאחר פטירתו של המייסד, דבר שהרבה מבתי האפנה הבינו לאחרונה.

ארכיטקטורת מותג האפנה ג’ורג'יו ארמני  בכל פעם שמותג צובר פופולריות ומתקבל בקרב קהל המטרה שלו במסגרת פעילות הליבה שלו, ברור שהצעד הבא של המותג הוא לחקור מסלול חדש ולצאת עם קו מוצרים חדשים, פלחי שוק שונים ואפילו שווקים חדשים. זוהי תופעה שכיחה בכל ענפי התעשייה.

הפופולריות האייקונית של ג’ורג'יו ארמני בקרב האליטות של האוכלוסייה ואלו המבינים באופנה, לקחו אותו בצעדים דומים להרחבת המותג. היום הארכיטקטורה של מותג ארמני כוללת מותג משותף אחד
וחמישה מותגי משנה, כל אחד פונה לקבוצות יעד שונות של שוק הלקוחות ורמות מחיר שונות.

ג’ורג'יו ארמני פרייב: זהו קו העילית אשר פותח ב 2005 עבור השטיח האדום. הוא מציע ביגוד לאירועי גאלה וטקסי פרסים, הכוללים שמלות וחליפות אולטרה-יוקרתיות, המדגימות את השיק המאופק שמאפיין את
מהות המותג של ג’ורג'יו ארמני. מותג זה הוא כמעט ולחלוטין מכוון לעשירים והמפורסמים.

ארמני פרייב | armani prive

קו החתימה של ג’ורג'יו ארמני: זוהי הקולקציה העיקרית של הלבשה קלאסית באיכות גבוהה במיוחד הכוללת את חליפות החתימה של ג’ורג'יו ארמני, שמלות האוסקר וכן הלאה, אשר שייכים לרמת המחיר של
קו האולטרה פרימיום ומכוונים בעיקר ללקוחות בקבוצת הגיל 50-35.

ארמאני קולציוני (Collezioni): זהו מיזם של ג’ורג'יו ארמני הפונה לפלח שוק מעט נמוך יותר. המותג בעצם פונה לפלח השוק של אלו אשר שואפים ללבוש בגדי ג’ורג'יו ארמני באיכות גבוהה אך אינם יכולים להרשות
לעצמם את קו החתימה האולטימטיבי, או עבור אלו אשר רוצים להרחיב את המלתחה הקיימת שלהם. מותג הארמני קלציוני, עם רמת מחיר שהיא כמעט %20 יותר נמוכה מהקו הראשי, מציע קו מעולה של אופנה
במחיר בר השגה.

ארמאני קולציוני | ארמני אופנה

אמפוריו ארמני : קו המתמקד בעיקר בפלח הצעירים המקצועי בקבוצת הגיל 35-25 ,מותג האמפוריו ארמני מספק עיצובים אפנתיים ועכשוויים הרלוונטיים לקהל המטרה. בין המוצרים אפשר למצוא פרטי אופנה, את שעוני אמפוריו ארמני ועוד אקססוריז.

אמפוריו ארמני

 

כתיבת תגובה